NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zadłużony
Firma Aforti Collections kontaktuje się z osobami, które mają zadłużenie np. z tytułu kredytów i pożyczek, opłat abonamentowych za telefon, telewizję czy Internet oraz wielu innych. Aforti Collections może się kontaktować w imieniu własnym lub wierzyciela, który zlecił dochodzenie tej należności. Kontakt z osobą zadłużoną ma na celu wspólne ustalenie z osobą zadłużoną najlepszego sposobu na wyjście z długu.
Rozmowa dotyczy zadłużenia i sytuacji finansowej, dlatego dla bezpieczeństwa musimy mieć pewność, że rozmawiamy z właściwą osobą. Przed przejściem do szczegółów sprawy, w celu weryfikacji, prosimy o podanie daty urodzenia lub dodatkowych danych identyfikujacych rozmówcę.
Pracownicy negocjują spłatę zobowiązania, ustala dane adresowe oraz sytuację majątkową Dłużnika za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, sms, mail oraz pismo) jak również bezpośrednio poprzez wizyty terenowe, gdzie pracownicy terenowi negocjują spłatę zadłużenia w miejscu zamieszkania Klienta lub prowadzenia działalności przez Klienta.
Wierzyciel
Działania windykacyjne zawsze dopasowujemy do konkretnego przypadku, natomiast zawsze podejmujemy próby polubownego rozwiązania sprawy. Do dłużników docierany zarówno za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej czy telefonicznie jak i bezpośrednio – korzystając ze struktur terenowych.
Wszelkie ustalenia dotyczące spłaty należności muszą być zaakceptowane przez Wierzyciela – nie mamy prawa zawierać w Państwa imieniu ugód, umarzać odsetek etc. Jesteśmy po to, aby jak najszybciej doprowadzić do spłaty należności (bądź rozliczenia w innej formie), ale decyzja zawsze pozostaje po stronie Klienta czyli Wierzyciela.